Styl nowoczesny w biurze – co oznacza?

Styl nowoczesny w biurze – co oznacza?

  • 26 Lip Wył.

Nowoczesność w biurze to nie tylko najnowszy sprzęt i znakomicie wyszkoleni pracownicy, którzy są w stanie poradzić sobie z realizacją nawet najbardziej ambitnych zadań. Stworzenie idealnych warunków dla pracowników wymaga również zakupu mebli biurowych, które nie tylko wpisywałyby się w stylistykę, ale przede wszystkim zdołały zaspokajać potrzeby pracowników. Komfort pracy i troska o zdrowie – to najważniejsze aspekty związane z zakupem mebli biurowych. Kolorystyka, nowatorskie rozwiązanie, wykorzystanie trwałych i nowoczesnych materiałów – takie elementy również mają znaczenie i o nich także należy pamiętać.   

Biurowe udogodnienia techniczne

Jak zapewnić pracownikowi komfort pracy w biurze? Pierwsza i najważniejsza zasada to zakup mebli, które można szybko i w prosty sposób dostosować do potrzeb i możliwości osoby zajmującej określone stanowisko. Krzesła, w przypadku których można regulować wysokość siedziska, poziom nachylenia oparcia itd. czy biurka, przy których można pracować w pozycji siedzącej i w pozycji stojącej – takie elementy wyposażenia nowoczesnego biura to norma. Komfort i zdrowie pracowników powinny stanowić najwyższą wartość dla pracodawców, którzy są odpowiedzialni za wyposażenie biura. Za pewnego rodzaju „udogodnienie techniczne” można uznać również ekrany i panele akustyczne. Dzięki nim można komfortowo pracować również w biurach typu open space, gdzie dźwięk dochodzący z sąsiednich stanowisk pracy nie jest zatrzymywany przez zwyczajne ściany.     

Ścianki działowe SD

INUP biurka podnoszone elektrycznie

Nowoczesne meble biurowe

Meble, które muszą znaleźć się w każdym biurze, to również zwyczajne biurka, szafki, półki itd. Im bardziej zgrabne i funkcjonalne, tym lepiej dla pracowników działających w ramach konkretnej przestrzeni. Użytkowanie nowoczesnych zestawów to czysta przyjemność. Szafki oraz półki są pojemne, a ich układ okazuje się być niezwykle praktyczny. Dzięki mądrze zaprojektowanym, nowoczesnym meblom organizowanie stanowiska pracy i użytkowanie go staje się czystą przyjemnością, a poziom wydajności wzrasta.     

Meble biurowe DUO-A

Meble biurowe DUO-L

Nowoczesne wyposażenie sali konferencyjnej

Niezwykle ważną część przestrzeni biurowej stanowi sala konferencyjna. Spotkania, narady, konferencje – trudno wyobrazić sobie, że mogłyby odbywać się w innym miejscu. Aby komfort użytkowania wspomnianej przestrzeni był pełen, należy zadbać o wybór odpowiednich mebli. Wygodne krzesła, wystarczająco duże stoły, które można ustawiać w różnych konfiguracjach – to absolutna podstawa. W biurach, w których trudno wyodrębnić oddzielną salę, znakomicie sprawdzają się składane meble.

Stoły konferencyjne TYPE

Biurowa strefa relaksu w nowoczesnym wydaniu

Siedziska modułowe, lekkie meble tapicerowane, nietypowa kolorystyka – styl nowoczesny w biurowej strefie relaksu prezentuje się oryginalnie i nietuzinkowo, ale nietrudno dostrzec przy tym jego niekwestionowaną funkcjonalność. Warto zwrócić uwagę również na lekkość, z jaką mamy do czynienia w modernistycznych aranżacjach. Można dostrzec ją nie tylko w kolorystyce, ale przede wszystkim w konstrukcji poszczególnych mebli do biura.

Odpoczynek to niezwykle istotny aspekt pracy. Przemęczony i sfrustrowany pracownik nie jest w stanie działać efektywnie, wykazując się dokładnością i kreatywnością. Pracuje znacznie skuteczniej, jeśli stworzy mu się idealne warunki do wypoczynku. Wykonanie takiego zadania nie jest szczególnie trudne. Wystarczy wykorzystać swoje zmysły – praktyczny i estetyczny – a następnie wybrać odpowiednie modele mebli.  

Box tapicerowany OASIS

Styl nowoczesny w biurze ma różne oblicza – każde z nich jest piękne i praktyczne. Jego najważniejsze cechy, które nietrudno dostrzec i rozpoznać, to: minimalizm, ergonomia, funkcjonalność i lekkość. W wytwarzaniu mebli biurowych ogromne znaczenie ma troska o zdrowie pracownika, który spędza przy komputerze aż 1/3 dobty. Dzięki możliwości regulacji wysokości biurek i krzeseł przygotowanie idealnego stanowiska pracy jest prostsze niż kiedykolwiek.



Archiwum

61 812 61 33 biuro@contino.pl ul. Naramowicka 47/103 61-622 Poznań