Przyjazna poczekalnia dla gości w firmie

Przyjazna poczekalnia dla gości w firmie

  • 22 Kwi Wył.

Poczekalnia w firmiePoczekalnia, zaraz po recepcji, to miejsce, które ma największy wpływ na to, w jaki sposób klient będzie postrzegał firmę. Warto zatem w trosce o wygodę oczekujących na swoją kolej interesantów, wydzielić przestrzeń w biurze, na której z powodzeniem będzie można zaaranżować reprezentującą firmę poczekalnię.

W większości firm miejsce to usytuowane jest przy wejściu do biura oraz w bliskim sąsiedztwie recepcji, której często bywa również częścią. Wielkość poczekalni powinna być bowiem dostosowana do liczby klientów, którzy zazwyczaj oczekują na spotkanie z pracownikami firmy. Jeżeli chodzi o charakter takiej przestrzeni, powinno się stawiać na style nowoczesne oraz minimalistyczne.

Kanapa do poczekalniNajważniejszym elementem poczekalni jest oczywiście siedzisko. Nieważne, czy będą to krzesła, czy też kanapa, ważne, by były wygodne oraz posiadały oparcie. Decydując się na kanapę, warto zdecydować się na jej zakup w wersji stonowanej, najlepiej w klasycznych kolorach – bieli lub czerni. Rozwiązanie takie okaże się niezwykle praktycznym na przykład w przypadku zmiany wystroju firmy. Ceniąc sobie żywsze kolory, można zdecydować się na odważniejszą barwę, jednak przy zachowaniu prostego kształtu mebla. Dzięki temu zostanie utrzymana równowaga, a klient nie będzie czuł się przytłoczony.

PoczekalniaWyjątek mogą stanowić firmy, których działalność w głównej mierze opiera się na kreatywności. W tym przypadku sprawdzą się nietuzinkowe rozwiązania, a więc na przykład oryginalny kształt kanapy. Przy takim założeniu należy jednak uważać na odpowiedni dobór pozostałych elementów wyposażenia poczekalni – najlepiej, gdy będą stanowić jedynie stonowane tło dla przykuwającego uwagę mebla.

Oprócz kanapy, w każdej odpowiednio zaaranżowanej poczekalni, powinien znaleźć się również funkcjonalny stolik, który podobnie jak siedziska, warto, by był utrzymany w minimalistycznej konwencji. Warto także zdecydować się na kupno stojaków na płaszcze oraz parasole – rozwiązanie to z pewnością docenią goście, które przybędą z wizytą do firmy w zimny czy deszczowy dzień. Dodatkowymi elementami wyposażenia firmowej poczekalni mogą być czasopisma i gazety oraz darmowy dostęp do bezprzewodowego internetu. Takie rozwiązania z pewnością wypełnią czas oczekiwania interesantów.

Poczekalnia dla klientówW aranżacji poczekalni warto rozpatrzyć także ogólną kolorystykę tego pomieszczenia. Na ścianach najlepiej sprawdzą się jasne, ciepłe kolory, które u oczekujących wywołają pozytywne odczucia oraz poczucie zrelaksowania. Istotną rolę odgrywa również odpowiednie oświetlenie, które także powinno charakteryzować się ciepłą barwą. Dzisiejsza technologia LED pozwala na bardzo ciekawe aranżacje przestrzeni wykorzystujące światło. Urządzając poczekalnię warto także pamiętać o tym, by w widocznym miejscu umieścić logo firmy, a także dyplomy i certyfikaty, z którymi czekający będzie mógł się zapoznać.

Poczekalnia posiadająca komfortowy, przyjemny wystrój to najlepsza wizytówka dla przedsiębiorstwa. Warto zatem zadbać, by tego typu przestrzeni, w dodatku odpowiednio zaaranżowanej, nie zabrakło w żadnej firmie.



Archiwum

61 812 61 33 biuro@contino.pl ul. Naramowicka 47/103 61-622 Poznań