Jak urządzić call-room?

Jak urządzić call-room?

  • 19 Paź Wył.

Głównym zadaniem każdej firmy, niezależnie od rodzaju profesji jaką się zajmuje, jest nawiązywanie kontaktu z klientem. Jednym z rozwiązań na nawiązywanie relacji oraz podtrzymywanie kontaktu z klientami jest tzw. call center, czyli centrum telefonicznej obsługi.

Coraz więcej firm inwestuje w te zintegrowane centra kontaktowe. Umożliwiają one tanią i efektywną obsługę masowego klienta. Coraz trudniej jednak znaleźć odpowiednich pracowników takiego centrum. Przeprowadzone wśród studentów badania, dotyczące pracy konsultanta telefonicznego wykazały, że zawód ten nie cieszy się dobrą opinią. Byli telemarketerzy za przyczynę tego stanu rzeczy podali m.in. nieodpowiednie warunki pracy. Stwierdzono, że duszne, ciasno ustawione stanowiska nie służą dobrej atmosferze i powodują dyskomfort pracownika. Jeszcze innym przeszkadzały monotonne, potęgujące uczucie klaustrofobii, białe ścianki działowe. Brzmi to jak wymysł, ale tak w istocie jest. Naukowcy wykazali, że biel źle wpływa na naszą psychikę, objawami mogą być bóle i zawroty głowy, a nadmierna ilość białego koloru w otoczeniu może nawet oślepić.

Na szczęście, istnieje rozwiązanie tego problemu. Rozwiązania jakie proponujemy do call-roomu są przygotowane w taki sposób, by stanowiska były jak najbardziej przyjazne dla pracowników.

Nasza oferta zawiera meble oparte na wspólnym stelażu, co znacznie upraszcza organizację przestrzeni i w razie potrzeby jej przeorganizowanie. Proponujemy następujące rozwiązania z wykorzystaniem ścianek działowych – oparte są na konstrukcji stalowej oraz usytuowane na podstawie płytowej. W obu rodzajach stanowisk znajdziemy przeloty kablowe.

Innowacyjność oferowanych przez nas ścianek działowych tkwi w ich kolorystyce. Oferujemy m.in. takie warianty kolorystyczne:

  • soczysta, a zarazem łagodna zieleń, będąca prawdziwym ukojeniem dla oczu,

  • orzeźwiająca, dodająca energii pomarańcz,

  • kolor niebieski, który kojarzony z tonią oceanu (powoduje, że pracownik poczuje harmonię i relaks, co zachęci go do dalszej jeszcze aktywniejszej pracy),

  • ścianki działowe dostępne są także w bardziej powszechnej wersji, czyli w kolorze stonowanych szarości (kolor: platyna w przypadku ścianek z fabryki BIALE).

Klient może również wybrać, z jakich materiałów mają być wykonane ścianki. Propozycje obejmują: szkło matowe i tapicerkę i płytę, szkło matowe i płytę oraz tapicerkę i płytę.

Więcej informacji o naszych produktach znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.



Archiwum

61 812 61 33 biuro@contino.pl ul. Naramowicka 47/103 61-622 Poznań