Funkcjonalne meble do sekretariatu

Funkcjonalne meble do sekretariatu

  • 25 Mar Wył.
Meble biurowe TORO

Meble biurowe TOROGromadzenie i przechowywanie dokumentów, przyjmowanie interesantów, segregowanie korespondencji – to niewielka część zadań, która należy do obowiązków osoby pracującej w sekretariacie. Jest to komórka, która ma za zadanie odciążenie szefa od spraw typowo administracyjnych i techniczno-usługowych. Pomieszczenie to jest również wizytówką firmy, ponieważ to właśnie do niego w pierwszej kolejności trafiają osoby z zewnątrz. W zależności od wielkości firmy, w sekretariacie może pracować wiele osób lub tylko jedna. Dlatego z powyższych względów istotna jest właściwe wyposażenie tego pomieszczenia.

Sekretariat jest pomieszczeniem umiejscowionym tuż obok wejścia do gabinetu kierowniczego. Według Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997, na jednego pracownika biurowego powinny przypadać 2 m2 wolnej podłogi w pomieszczeniu biurowym. Trzeba też pamiętać o tym, by pomieszczenie to było właściwie oświetlone oraz odpowiednio klimatyzowane. Nieodłącznym elementem pracy sekretarki jest oczywiście komputer oraz urządzenia do łączności wewnętrznej oraz zewnętrznej, takie jak telefon oraz fax.

Meble TOROKomfort pracy oraz większą efektywność działań zapewnią meble do sekretariatu rozmieszczone w sposób funkcjonalny. Niezbędnym elementem jest z całą pewnością biurko z kontenerem na dokumenty. Całość musi być odpowiedniej wielkości, aby wszystkie urządzenia kontaktu niezbędne do pracy w sekretariacie się pomieściły, zachowując przy tym wolną przestrzeń także dla pracownika. Przy wyborze tego mebla należy wziąć pod uwagę jego cechy, takie jak stabilność konstrukcji, długość i szerokość blatu oraz wolna przestrzeń dla nóg pracownika. Podwyższony standard mebli w sekretariacie zapewni system biurowy TORO. Oryginalne kształty biurek oraz dodatkowe miejsca na dokumenty i akcesoria biurowe w postaci kontenera przy biurku to najlepsze rozwiązanie dla nowoczesnego sekretariatu. Ponadto meble biurowe TORO posiadają aż trzy warianty nóg biurek – mogą być to nogi płytowe, nogi o przekroju kwadratowym, a także nogi w kształcie litery L.

Krzesło Reality RRównie ważnym elementem sekretariatu jest krzesło obrotowe – powinno być ergonomiczne i funkcjonalne, zapewniając tym samym komfort wykonywanej pracy biurowej. Krzesło biurowe Reality R 209022 spełnia te wymagania. Jest ono wyposażone w mechanizm Synchro, który pozwala na synchroniczne odchylanie siedziska i oparcia z regulacją siły użytej przez siedzącego. Krzesło można regulować w obszarze wysokości oparcia, a także podłokietników na wysokość oraz na boki. Dobierając krzesło do aranżacji sekretariatu można dopasować kolor oparcia krzesła do stylu. Krzesło Reality R 209022 dostępne jest w poszczególnych wariantach kolorystycznych: grafitowo-czarne, mleczne, pomarańczowe, niebieskie lub zielone.

Każdy nowoczesny sekretariat powinien posiadać także system szaf, które są niezbędne do przechowywania dokumentów i akcesoriów biurowych.

Szafa na dokumenty TORODoskonałymi meblami z takim przeznaczeniem będą szafy biurowe TORO. Wybierając meble z tej samej kolekcji zachowa się spójność i harmonię pomieszczenia, które mają ogromne znaczenie wizerunkowe dla firmy. Szafy te spełniają swą funkcjonalność dzięki ergonomicznej budowie oraz mobilności, którą zapewniają zamontowane kółka. Szafy z systemu TORO są wyposażone w drzwi pełne (na zamki baskwilowe), szklane (z zawiasami zapewniającymi kąt otwarcia o 270°), żaluzjowe lub przesuwane.

Sekretariat to pomieszczenie równie reprezentacyjne jak recepcja. Musi zatem charakteryzować się porządkiem i harmonią, a meble, w które jest wyposażone powinny spełniać swą funkcjonalną rolę. Urządzając wnętrze sekretariatu warto zapoznać się różnymi rozwiązaniami dla tego typu pomieszczeń. Nie należy jednak bagatelizować jego wystroju, ponieważ jest ono oznaką profesjonalizmu firmy.



Archiwum

61 812 61 33 biuro@contino.pl ul. Naramowicka 47/103 61-622 Poznań